TisdagsTema

Idag är det både tisdagstema och EFIT och för att undvika kaos, mest från min egen sida bestämde jag mig för att lägga upp Tisdagstemat på min alternativa blogg, den rosa bloggen *hahaa*
Dagens tema är PRÅLIG. Jag ogillar allt som har med prålighet att göra, både i hemmet och på mig själv. Det enda jag äger, som faktiskt kan gå under benämningen prålig måste vara min taklampa i vardagsrummet. En modern typ av kristallkrona.
 
 
 
Vill du kika på mitt EFIT deltagande (Ett Foto I Timmen) Hittar du det på min "vanliga" blogg, här: http://tokigterrier.bloggagratis.se/2012/11/27/
 
 
Andras Tisdagstema finner du här:
 


Kommentarer
Rantamor

Sitter och ler lite eftersom jag har hängt prismor ute i äppelträdet idag...
är heller inte mycket för blingbling...
och just kristallkronor har jag lite svårt för, när jag började gå i hemtjänsten för en himla massa år sen hade nästa alla gamla en sådan.....och dom skulle putsas och glittra .... =) =)

Tjingelingen.

2012-11-27 @ 18:00:11
URL: http://rantamor.blogspot.se
Musikanta

Jag älskar kritallkronor. Det finns ju medel som man sprayar på numera så det blir ganska rent utan att putsa. Din lampa är jättetjusig - lite prålig kanske i alla fall :-).

2012-11-28 @ 20:43:58
URL: http://Musikanta.blogspot.se
**Stumpan**

Tror den är riktigt prålig när
den lyser och sprider sitt vackra
sken i rummet.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tokigterrier

En blogg om vad som rör sig i min hjärna, dvs. hundar, träning, arbete, vikt och mat. Detta är min officiella dagbok och min ventil. Jag skriver inte för att "fånga" läsare, jag skriver för mig själv men du är varmt välkommen att ta del av mina tankar.

RSS 2.0